06.10.2018 4 755 RNDr. Zdeněk Bergman
Každý septimán musí ve školním roce 2018/19 vypracovat seminární práci. Zde nabízíme výzkumné úkoly, která mají pro GT praktický význam:
Pokud budou výstupy ekonomicky a organizačně přijatelné, dočkají se přímého uplatnění v praxi. Žáci tak mají možnost přispět k rozvoji své školy a současně pocítit sepjetí výzkumu a praxe.
Marketingová strategie internetového obchodu Gymnázia Teplice. Jde o přípravu a implementaci e-shopu v prodejně odborné literatury a školních potřeb.
Zadání:
Školní prodejna nabízí žákům i veřejnosti učebnice, školní potřeby a služby (kopírování, laminování, nažehlování). Zavedení internetového obchody by napomohlo ke zlepšení, zatraktivnění a zvýšení objemu prodeje a služeb. Zákazníkům by přineslo větší pohodlí.
Úkoly ekonomické
Úkoly programátorské
Strategie nakládání s odpady ve škole zajišťující maximální ekologický a ekonomický efekt.
Zadání:
Škola produkuje odpady, které jsou sice (do jisté míry) tříděny, ale nejsou vyčerpány všechny možnosti jejich efektivního využití. Proto je třeba zpracovat strategii a dále konkrétní postupy a návody, jak s odpady nakládat.
Úkoly ekonomické
Úkoly ekologické
Úkoly biologické
Dešťová vody jako zdroj
Zadání:
Dešťová voda, která spadne na areál školy, odchází zcela nevyužita kanalizací pryč. Škola přitom za odvod srážkových vod platí značné poplatky. Existuje myšlenka využít dešťové vody jednak pro závlahy a jednak jako vody pro splachování WC.
Úkoly ekonomické
Kolik stojí odvod srážkových vod, kolik jsou platby za vodu, která je použita jako užitková na závlahy a na splachování na WC.
Kalkulace nákladů na investice a jejich návratnost.
Úkoly biologické
Úkoly fyzikální
Zvířata, která ve škole nechceme
Zadání:
Ve škole se vyskytují zvířata, která jsou více či méně škodlivá, nebezpečná či obtěžující. Studie se zabývá tím, jak jejich přítomnost ve škole omezit.
Úkoly biologické
Úkoly chemické
Jak se chovají zvířata v Bioparku GT
Zadání:
Jak se liší chování vybraného živočišného druhu ve volné přírodě a v zajetí. Jaká je interakce mezi živočišnými druhy v Bioparku.
Úkoly biologické
Jak popularizovat informace o mineralogickém a petrografickém složení geologického podloží Teplicka.
Zadání:
Vytvoření reprezentativního materiálu – destičky se vzorky minerálů a hornin Teplicka.
Úkoly geologické
© 2014 Gymnázium Teplice. Vytvořeno službou eSchool.cz