Kdyby celý svět mi říkal něco, co se vzpírá mému rozumu, nemohl bych takovou věc tvrdit bez odporu svědomí. Jan Hus
16.12.2021 1 791 Mgr. Tomáš Mach
V posledních dvou týdnech (přelom listopadu a prosince 2021) se studenti 6.FG v hodinách angličtiny zabývali vysoce aktuálním tématem "hate speech", tedy nenávistnými projevy.
Studenti na projektu pracovali ve skupinách, kde v rámci zmíněného zastřešujícího tématu rozpracovávali další dílčí podtémata. Tato byla následně prezentována a diskutována. Vznikly tak mnohdy zajímavé příspěvky k homofobii ve školách, hate speech v Texasu, nejednoznačnosti a zneužitelnosti pojmu hate speech pro politické cíle apod. V rámci projektu se zároveň studenti učili rozlišovat mezi primárními a sekundárními zdroji a zjistili, jak se píše abstrakt k odborné práci, což během dalšího studia zcela jistě využijí.
Mgr. Tomáš Mach
In this talk we analyze homophobic harassment in American schools. Although there has already been a substantial amount of awareness raised regarding the issue, bullying and cyberbullying at schools are still a major concern. Yet it is not as serious of a problem in Europe as it is in United States of America. We considered papers focusing on studies on homophobic behavior in school environment, further provided information on severity, frequency and prevention of homophobic bullying, as well as school-related consequences for LGBTQ+ youth. The result of our research shows that queer students sense persistent patterns of isolation and exclusion that make them feel unsafe and unwanted at schools. Homophobic harassment in schools doesn’t always happen only among students, even teachers can perpetrate homophobic behavior. It has been demonstrated that LGBTQ+ youth are increasingly more at risk of being targeted for their identity. This review could help share our insight and help prevention of the issue.
Dne 19. června 2025 jsme se fotografovali.
RNDr. Zdeněk Bergman
01.07.2025 17:20
© 2014 Gymnázium Teplice. Vytvořeno službou eSchool.cz