Logo Ústecký kraj

Poznání sebe sama je základem pravé moudrosti. JAK

Mgr. Barbora Bendová

Předměty
Nj Německý jazyk
Ze Zeměpis

Konverzační soutěž v německém jazyce - okres

V úterý 13. února 2024 se na naší škole konalo okresní kolo konverzační soutěže v německém jazyce pro kategorii III.A. V příjemně stráveném dopoledni podali skvělé výkony oba naši studenti, kterým nechyběla pohotovost, nápaditost a vtip při plnění nejrůznějších úkolů.

13.02.2024 18:37 - Mgr. Barbora Bendová

Brouk v hlavě

V pondělí večer 12. února 2024 jsme se my žáci 6.E vydali do Městského divadla Most na nejhranější komedii francouzského dramatika Georgese Feydeau v režii Filipa Nuckollse Brouk v hlavě.

13.02.2024 10:00 - Mgr. Barbora Bendová

Es weihnachtet in Dresden

Vánoce již klepou na dveře a tak si dne 21. prosince 2023 žáci tříd 6.A a 6.E dopřáli také dárek v podobě exkurze do Drážďan. Na programu byla návštěva Muzea dopravy, během které měli studenti příležitost zblízka se seznámit s historií a vývojem různých dopravních prostředků, od koňských povozů až po moderní vlaky a automobily.

21.12.2023 15:50 - Mgr. Barbora Bendová

Konverzační soutěž v Nj

Tak jak to tradičně v předvánočním čase bývá, proběhla dne 6.prosince 2023 konverzační soutěž v německém jazyce pro žáky nižších ročníků gymnázia.

06.12.2023 18:13 - Mgr. Barbora Bendová

Naši v Berlíně

Dne 5. října 2023 zažívají studenti teplického gymnázia již druhý den plný zážitků v německé metropoli Berlíně. Během prvních dvou dnů jsme stihli projít dějinami kultury od nejstarších dob až po současnost.

05.10.2023 16:17 - Mgr. Barbora Bendová

Geografický letní kurz

Ještě jednou se vracíme k zeměpisnému kurzu, který se odehrál od 4. do 8. září 2023 ve Cvikově. Jak to tam vypadalo a co se tam všechno odehrálo, to zachytil ve své prezentaci jeden z účastníků - O. Slíva ze 7.C.

24.09.2023 20:19 - Mgr. Barbora Bendová

Zeměpisný kurz Cvikov 4

A ještě krátká zpráva z posledního čtvrtého dne (7. září 2023) zeměpisného kurzu. Tentokrát byla naším cílem sklárna AJETO v nedaleké obci Lindava. Cestou jsme opět obdivovali řadu podstávkových domů, které jsou pro tuto oblast tak typické.

09.09.2023 08:45 - Mgr. Barbora Bendová

Zeměpisný kurz Cvikov 3

Hned ráno 6. září 2023 jsme si vyslechli zajímavou přednášku Mgr. Jakuba Čejky o vlcích a jejich výskytu v ČR. Po obědě jsme šli na procházku do Havraních skal, kdy jsme si po cestě mohli projít Údolí vzdechů a vidět vytesanou sochu sv. Huberta do pískovce. Po výstupu na Havraní skálu se nám naskytl krásný výhled. Mohli jsme vidět třeba horu Klíč, na které jsme byli den předtím.

08.09.2023 08:35 - Mgr. Barbora Bendová

Do Českého Ráje cesta příjemná je dudlaj, dudlaj, dá

V pondělí 26. června 2023 se vydalo 19 studentů 5.E za předprázdninovým dobrodružstvím do čarokrásného údolí řeky Jizery.

29.06.2023 09:09 - Mgr. Barbora Bendová

Geografický kurz

Prázdniny se sice kvapem blíží, ale my již přemýšlíme o tom, jak vám oživit výuku zeměpisu v příštím školním roce. Proto jsme pro zájemce připravili v prvním týdnu nového školního roku Geografický terénní kurz v krásné krajině Lužických hor.

15.06.2023 08:32 - Mgr. Barbora Bendová

1 2 3 . . . Další Čekejte...